Yhteystiedot

Dr. Decor
info@drdecor.fi
040-725 9205

Facebook

Tuotteita

Siluettitarra omasta kuvasta 40cmSiluettitarra omasta kuvasta Loistava lahjaidea isovanhemmille tai kummeille. KivaLue lisää »

Uusimmat tuotteet

Kromiset tassut 2kplTassutarrat on paksua tarrakalvoa. Tassut on noin 6cm korkeat ja kiiltävän krominLue lisää »
TilaustyötTässä voit maksaa tilaustyön. Hinta on sovittu etukäteen.Lue lisää »

Uutiset

21.10.2016KILPAILULue lisää »19.10.2016TEKSTIILITARRATLue lisää »22.12.2016Dr.Decor muuttaaLue lisää »

Toimitusehdot

1. Yleiset ehdot
1.1. Tilaajan tulee olla 18-v täyttänyt. Tilauksen tekeminen verkkokaupasta (myöhemmin Palvelu) ei edellytä rekisteröitymistä. Tilauksen yhteydessä ostajan (myöhemmin Kuluttaja) tulee kuitenkin antaa suostumuksensa, että Dr.Decor (myöhemmin Myyjä) rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Kuluttajan antamat asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Myyjä sitoutuu olemaan luovuttamatta Kuluttajan tietoja muille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa normaalia tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokaupassa asioidessaan.

2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Myyjä on lähettänyt kirjallisen tilausvahvistuksen.

2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun Kuluttajalle on toimitettu kukin osa tilauksesta.

2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Myyjällä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat
3.1. Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Myyjän Palvelussa osoitteessa www.drdecor.fi. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR) ja sisältää voimassaolevan arvonlisäveron 24 % (ALV). Myyjä pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

3.2. Kotiinkuljetuksen toimituskulut sovitaan tapauskohtaisesti.

4. Toimitus
4.1. Tarrat toimitetaan postin välityksellä. Huonekaluja tilatessasi tiedustele toimituskuluista sähköpostilla info@drdecor.fi Alle 30 euron tarratilaukset lähetetään taiteltuna kirjeessä.

4.2. Toimitusaika on noin viikko, huonekaluissa tiedustele sähköpostilla. Mikäli Kuluttaja ostaa tuotteita, joille Myyjä on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

4.3. Myyjä toimittaa huonekaluja vain Manner-Suomessa.

5. Maksutavat

5.1. Maksutapana on Checkout verkkomaksut, ennakkomaksu, käteinen tai lasku noudettaessa. Keittiön ovien tai muiden tilaustöiden maksutapana on lasku.

6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Sisustustarrat tehdään tilauksesta ja niillä ei ole vaihto eikä palautusoikeutta.

6.2. Palautuksesta on aina etukäteen sovittava kanssamme, joko puhelimitse tai sähköpostilla. Emme lunasta postiennakkopalautuksia.

6.3. Tuotepalautukset tulee aina tehdä alkuperäisessä paketissa, hyvin pakattuna ja ilman turhia merkintöjä. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme omia kulujamme vähintään 25% tuotteen hinnasta sekä muut välittömät kulut (esim. postimaksut jne.). 

6.4 Kauppasumma palautetaan kohtuullisen ajan kuluessa, kuitenkin viimeistään 30 vrk kuluessa siitä, kun Myyjä on vastaanottanut palautuksen.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Joskus voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa sen kunto kuljettajan (tai muun kuljetusliikkeen edustajan) läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee vastaanottajan pyytää tavarankuljettajaa tekemään heti vahinkoilmoitus, eli rahtikirjaan laitetaan merkintä vauriosta ja kuljettajan allekirjoitus + nimenselvennys. Tämän jälkeen Kuluttajan tulee ottaa yhteyttä sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio
8.1. Mikäli Kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee Kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 pv sisällä. Virheellinen toimitus palautetaan Myyjän antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Saatuaan palautetun tavaran, Myyjä palauttaa jo maksetun kauppahinnan asiakkaalle. (katso kohta 6.4)

9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. Myyjä ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Myyjän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.